Gimber is een heerlijk gemberconcentraat. Oprichter Dimitri was de geijkte frisdranken en alcoholische dranken beu en begon te experimenteren: op zoek naar iets dat pit heeft, verrassend smaakt en gezond is. De receptuur heeft verschillende prijzen gewonnen en steeds meer mensen begrijpen waarom! Gimber werd eind 2019 geïntroduceerd in Nederland, nadat het een waanzinnig goede start kende in België.
Aanpak
Voor de introductie in Nederland hebben we een PR aanpak voorgesteld die paste bij het budget van een start-up, maar die voor brede aandacht kon zorgen: een persmailing voor zo’n 25 influencers. Na een inventarisatieronde stuurden we een royaal pakket met alle tools om mooie content te creeren.
Resultaat
Via deze earned publicity aanpak deelden zowel micro- als macro influencers hun enthousiasme over Gimber met hun volgers. Binnen no time is Gimber een love brand geworden waar iedereen enthousiast over blijft. Het is the perfect gift en past bij mensen die houden van luxe en authenticiteit en graag een scheutje spicyness aan hun leven toevoegt.