Godiva – nieuw chocolademerk in de supermarkt

Het luxe chocolademerk Godiva lanceerde een reeks producten van heerlijke Belgische chocolade voor in de supermarkt. De vraag aan ons was om endorsement te krijgen voor deze nieuwe speler. Zowel rondom de lancering als in de fase erna rondom innovaties en activaties.

Aanpak

We organiseerden een spraakmakend launch event in de Godiva Mansion in Amsterdam, waarbij bezoekers helemaal werden ondergedompeld in een Godiva wereld. Daarna verwenden we (social) influencers met limited editions rondom de Feestdagen en Spring.

Ook verzorgden we de PR matige ondersteuning van A Symphony of Taste, waarbij we lieten zien – onder andere door onderzoek van hersengolven tijdens het eten van chocolade en in combinatie met pianiste Iris Hond – dat muziek de smaakbeleving van Godiva chocolade kan versterken.

Resultaat

Godiva is typisch een merk waarmee we veel mooie (earned) media-aandacht kunnen genereren. Dat lukt dankzij een zorgvuldige selectie van de PR doelgroep in combinatie met onze aanpak om nieuwswaardige, visueel aantrekkelijke en originele content aan te bieden. En het is gewoon hele lekkere chocolade natuurlijk!

Ook interesse?

Bel ons voor meer informatie op 010-2801555 of mail naar info@2twintig.nl