Al een aantal jaren mogen wij werken voor een merk dat iedereen kent: Iglo. Favoriet van kinderen en studenten, en voedzame en lekkere ‘redder in nood’ voor iedereen met een diepvries. Sinds 2015 verzorgen wij de marketing PR, corporate PR en crisiscommunicatie voor het merk.
Een hoogtepunt was de selectie en verkiezing van een nieuwe Kapitein Iglo voor Nederland in 2017. Kapitein Iglo is een van de meest bekende merkambassadeurs van Nederland en met zijn legendarische voorkomen wordt hij nog altijd omarmd door velen. Winnaar ‘Kapitein Florian’ gaf, sinds hij zijn contract tekende, acte de présence tijdens bijzondere vaartochten met pers, influencers en consumenten.
Hij was spreker op verschillende congressen en verzorgde een memorabel optreden tijdens de Wereldhavendagen. Met een eigen zeilschip en vele avontuurlijke verhalen van zijn tochten op de ‘woelige baren’ kan Iglo zich geen betere kapitein wensen!

Naast een hoop rumoer rondom De Kapitein verzorgden wij ook PR rondom verschillende Iglo introducties zoals Kibbeling, Groente-Idee en Visburgers. In 2019 start Iglo een bijzondere samenwerking met een stichting die zich inzet voor de vermindering van plastic in de oceanen, ter ere van het zestigjarig jubileum van Kapitein Iglo. Wordt vervolgd!