Sinds 2016 verzorgen wij de PR voor PLAYMOBIL in Nederland. Vanaf 1974 produceerde het merk miljarden figuren voor meer dan 80 landen. Wereldwijd spelen kinderen van 1 tot 12 jaar met de vele fantasieprikkelende producten.
De afgelopen jaren ‘deden we’ talloze lanceringen en organiseerden we drukbezochte events op verschillende locaties. De allereerste Nationale Binnenspeeldag, een heus PLAYMOBIL huwelijk, de lancering van PLAYMOBIL Wintersport in SnowWorld en een samenwerking met SS Rotterdam voor het PLAYMOBIL Cruiseschip zijn daar voorbeelden van. Het merk en de regelmatige introducties van nieuwe speelwerelden zijn zeer geliefd onder pers en influencers met kinderen.
Op basis van de jaarlijkse kalender kijken we welke thema’s zich goed lenen voor communicatie. Daarbij kijken we steeds naar wat een aansprekende en passende route is én voor wie het interessant is. Vorig jaar was daar de lancering van een heel nieuwe speelwereld: PLAYMOBIL EverDreamerz. Een unboxing thema die draait om vijf vriendinnen die vele avonturen beleven…en waar allerlei wannahaves verzameld kunnen worden. Ook was er de lancering van de bouwwereld en een perfect Prinsessenkasteel…een ware meisjesdroom. We kijken nu al uit naar nieuwe lanceringen.