< terug naar alle opdrachtgevers
introductie
Een envelop van GGN is meestal geen goed nieuws. de meeste mensen associëren de gerechtsdeurwaarder met strenge betalingsvoorwaarden. Reden voor GGN om 2twintig in te schakelen om de nieuwe campagne over het voetlicht te brengen.
Niet alleen extern, maar ook intern. Want de nieuwe campagne komt voort uit een nieuwe, socialere aanpak. En dat betekent onder andere een nieuwe rol voor de deurwaarders.
aanpak
2twintig organiseerde voor het hele bedrijf een interne talkshow, compleet met greenscreen, om het nieuwe beleid uit te leggen en te visualiseren. De directie van GGN kon de nieuwe missie en visie toelichten en wat dat betekent voor de dagelijkse werkzaamheden.
Interne talkshows trekken vaak veel kijkers, zorgen voor de nodige interactie en zijn na afloop nog terug te kijken voor collega’s die niet erbij konden zijn. 2twintig heeft inmiddels veel ervaring met dergelijke talkshows; van de briefing van de sprekers, tot het opstellen van de scripts en de productie op locatie.