introductie
Sinds 2022 werkt 2twintig voor SmartHealth. Deze medische scale up heeft een slimme technische tool ontwikkeld, waarmee bedrijven en organisaties het ziekteverzuim onder hun personeel met 20% kunnen laten dalen. Om dit nieuwe bedrijf en product goed in de markt te zetten, heeft 2twintig een onderscheidende contentstrategie en thoughtleadership-programma voor SmartHealth ontwikkeld.
aanpak
Deze contentstrategie volgt twee sporen: enerzijds deelt 2twintig kennis over de gezondheid van medewerkers met relevante vakmedia. Anderzijds biedt 2twintig content aan een bredere mediaselectie op het gebied van gezondheid en preventie in het algemeen. De content wordt altijd gedeeld uit naam van SmartHealth, waarbij een rol voor de oprichter is weggelegd, maar ook voor betrokken wetenschappers.
resultaat
Met deze contentstrategie bouwt SmartHealth aan haar autoriteitspositie en wordt de organisatie thoughtleader op het gebied van gezonde werknemers. Deze autoriteitspositie vormt vervolgens weer de basis voor de internationale ambities van SmartHealth.