introductie
2twintig verzorgt al jarenlang de PR voor wasmiddelenmerk Robijn en organiseert regelmatig bijeenkomsten voor social influencers, productmailings en andere activaties. Tijdens de lockdowns kreeg 2twintig te maken met een extra uitdaging: hoe bereiken we media als we geen evenement mogen organiseren?
aanpak
Daarop bedacht 2twintig de coronaproof Influencers Tour. Met een speciaal ontworpen, fully branded showtruck reden we over de Amsterdamse grachten en deden we de adressen van de meest relevante influencers aan.
De showtruck was volledig omgebouwd in een Robijn experience, waarin influencers op veilige afstand de nieuwe productlijn konden zien én ruiken. Alle influencers kregen uiteraard ook product mee om thuis te proberen en over te posten.
resultaat
Dankzij een goed netwerk en jarenlange samenwerking is 2twintig een van de weinige PR-bureaus die influencer collabs op earned basis kunnen opzetten. We selecteren alleen influencers die écht relevant zijn voor het merk en zorgen ervoor dat we ze alleen benaderen als we meerwaarde kunnen bieden. Zowel de influencer als de opdrachtgever hebben baat bij deze aanpak. Door deze intensieve samenwerkingen mogen we al behoorlijk wat social influencers tot Robijn ambassadeurs rekenen.